Доставка по Києву та області
Підйом на поверх
Підйом меблів вручну необхідно замовити завчасно у менеджера при оформленні замовлення. Занесення на поверх, за умови, що все вміщується в ліфт 50-200 грн. залежно від обсягу. Підйом меблів вручну 40-80 грн/поверх – залежно від типу меблів.
ВАЖЛИВО : при замовленні враховуйте розмір своїх та міжповерхових дверних отворів та габарити бажаної моделі меблів.
Самовивіз
Доставка кур'єрською службою
За допомогою кур'єрської доставки Ви можете отримати товар у відділенні, в будь-якому місті України. Адресна доставка кур'єром, здійснюється до під'їзду/воріт одержувача.
За фактом відправлення замовлення, Ви будете повідомлені SMS-повідомленням із зазначенням номера ТТН.
УВАГА!!!При отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару на замовлення, а також його зовнішній вигляд. Всі замовлення перевіряються нашими співробітниками та співробітниками компанії перевізника, також всі посилки страхуються, і перевізник несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас неушкодженої.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно скласти акт (претензію) у присутності співробітника компанії перевізника.
СПОСІБ ОПЛАТИ
- Картою - Visa/MasterCard онлайн через особистий кабінет сайту
- Післяплати - у відділенні компанії перевізника
- Кредит/розстрочку – ми співпрацюємо з надійними банками
- Готівкою - кур'єру при отриманні
- Безготівковий розрахунок – у будь-якому Банку України
Покупка на виплат/кредит
Раді Вам повідомити, що ми співпрацюємо із провідними українськими банками. Попередньо ознайомитися з інформацією щодо кредитування можна у розділі “Кредит” .
Ми дбаємо про наших покупців, заощаджуючи Ваш час – самостійно відправимо заявку до Банку.
*Зверніть увагу , розстрочка оформляється тільки на меблі. Послуги (доставка, занесення, складання тощо) – не кредитуються.
Увага!
- Замовляючи доставку товару кур'єрською службою – при отриманні обов'язково перевіряйте зовнішній вигляд товару (цілісність заводської упаковки, фасадів та скляних елементів на: сколи, тріщини, подряпини...) Усі посилки страхуються, і перевізник несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас неушкодженої. У разі пошкодження товару або неповної комплектації необхідно скласти акт (претензію) у присутності співробітника компанії перевізника. Обов'язково повідомте нам про номер з розділу контакти . Якщо дефекти або неповна комплектація були помічені пізніше, перевізник у компенсації може відмовити.
- Замовляючи доставку товару нашим транспортом або «самовивіз» – при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього замовлення, а також його зовнішній вигляд (цілісність заводського пакування, фасадів та скляних елементів на: сколи, тріщини, подряпини...) У разі пошкодження товару, або неповної комплектації - необхідно обов'язково повідомити кур'єру та зв'язатися з нами за будь-яким номером з розділу контакти .
- Звертаємо Вашу увагу, що при доставці післяплатою перевізник стягує комісію в розмірі 2% від суми оплати.
ВАЖЛИВО : при замовленні враховуйте розмір своїх та міжповерхових дверних отворів, а також габарити бажаної моделі меблів
Будь ласка, збережіть усю упаковку та документи, надані нашою компанією