20% знижка на доставку по Україні

| RU UA |
Фільтр Каталог товарів

Гарантія

Гарантія на всі групи товарів – 12 місяців.

Дивани та крісла -18 місяців.

Матраци віком до 10 років.

    Відповідно до «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки

Шановний покупець!

        Перш ніж ви здійсните покупку на нашому сайті, уважно ознайомтеся з цими правилами. Після цього Ваша співпраця з нами буде успішною та сприятливою і для Вас, і для нас.
1. Вибір товару
1.1. Покупець відповідально ставиться до вибору меблів. Будь-які питання, що виникли при покупці товару - його розмірах, комплектації, властивостях, варіантах оплати, доставці, Покупець повинен обговорити з нашим менеджером до того, як зробить офіційне замовлення.
1.2. Покупець усвідомлює, що зробивши покупку, він висловлює свою згоду купити виріб за вказаною ціною.
1.3. Зовнішній вигляд товару може відрізнятись від картинки на сайті, тому Покупець неодмінно повинен обговорити всі деталі з нашим менеджером.
2. Здійснення покупки
2.1. Натискаючи кнопку «КУПИТИ» та «ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ», Покупець підтверджує свій незмінний намір придбати обраний ним товар за вказаною ціною.
2.2. Моментом завершення покупки є момент виникнення цивільно-правових відносин між Покупцем та Продавцем, де вже обговорено всі умови акту купівлі-продажу.
3. Оплата покупки
3.1. Покупець може оплатити товар при його отриманні.
3.2. Покупець, який оплачує купівлю банківським переказом на розрахунковий рахунок, може здійснити оплату придбання протягом 5 робочих днів з моменту оформлення замовлення.
3.3. Якщо оплата товару не була здійснена протягом 5 робочих днів, Покупець отримує нагадування у вигляді SMS або повідомлення поштою про необхідність оплати.
4. Отримання покупки
4.1. Покупець може отримати своє замовлення в такий спосіб:
- замовити доставку додому;
- самовивіз;
- Доставка "Нова Пошта", "Автолюкс", "Делівері",
"Міст Експрес".
4.2.Всю вартість доставки посилки оплачує Покупець.
4.3. Товар надсилається на адресу, вказану Покупцем, відразу наступного дня.
4.4. Продавець обов'язково страхує посилку.
4.5.Після здійснення відправки товару Ви отримаєте за СМС номер накладної.
4.6.Після успішної доставки - Покупець на місці перевіряє цілісність меблів та її вмісту.
4.7.Претензії щодо доставки, її швидкості та якості Покупець пред'являє компанії-перевізнику.


Повернення товару.

Покупець має право протягом 14 днів обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не підходить формою, кольором чи розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмін товару (меблів) або повернення вартості провадиться, якщо:

  • він не використовувався, не був у збиранні (монтажі);
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
  • не пошкоджено упакування;
  • є товарний чек, виданий покупцю разом із товаром.

Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (повернення коштів) якщо:

  • товар виготовлявся на індивідуальне замовлення - в т.ч. у вибраній тканині, у певних нестандартних розмірах, кольорах тощо.
  • з моменту купівлі товару, що підлягає обміну або поверненню, минуло понад 14 днів
  • товар є новим, тобто. був зібраний;
  • під час перевірки якості продукту було виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу, відсутність чи пошкодження оригінальної упаковки).

У разі відмови від замовлення, покупець оплачує вартість доставки в обидві сторони.

Увага! Поверненню не підлягають товари, які виготовлялися на замовлення клієнта.

Розрахунок з покупцем провадиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за 7 днів.

Порядок повернення товару:

а) у разі пошкодження на Новій Пошті або іншим перевізником,  під час приймання товару, покупець зобов'язаний  оформити бланк повернення і відправити товар до складу Добра Лавка.

б) у разі виявлення пошкоджень  після отримання на Новій Пошті, покупець зобов'язаний повідомити про наявні невідповідності на гарячу лінію та оформити рекламацію відповідно до ситуації. Далі, після погодження та підтвердження сервісною службою заміни чи повернення грошей, здійснити відправку товару назад через Нову Пошту.

Порядок повернення коштів:

а) з сайту надрукувати заяву на повернення коштів та оригінал заяви та копії документів згідно з інструкцією та надіслати Новою поштою або УкрПоштою за вказаною адресою.

б) після опрацювання документів, повернення коштів здійснюється протягом 10 робочих днів.